افزودن چند قاشق غذاخوری دانه‌های غنی از مواد مغذی به وعده‌های غذایی در طول روز می‌تواند به تقویت چربی سالم، فیبر، پروتئین و مواد مغذی در الگوی غذایی خود کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۷ خودرو جدید سوبارو در راه است
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت در بیانیه پایانی خود در هیروشیما تأکید کردند که برجام مفیدترین راه‌حل دیپلماتیک برای مسئله هسته‌ای ایران است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی، افزایش ابر و وزش باد شدید و همچنین افزایش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما، مورد انتظار است.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
نفرات برتر ۷ فرم تالو و ورزشکاران راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف ساندا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی مشخص شدند.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
توپ روسی مالکا ۲ S ۷ Pion/۲ S ۷ M که بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۰ ساخته شد در کنار هویتزر خودکششی M ۱۱۰ آمریکایی از مشهورترین نمونه‌های ۲۰۳ میلی‌متری هستند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
منچسترسیتی در دیدار برابر لایپزیش جشنواره گل به راه انداخت تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته گذشته، شش حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث هفت نفر کشته شدند.
هایما ۷X محصول جدید ایران‌خودرو است که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار دارد. این ماشین بدون‌شک در بازار داخلی بیش از ۱ میلیارد تومان برچسب قیمت خواهد خورد.
یک مقام مسئول در حوزه فناوری از راه اندازی ۷ دفتر انتقال فناوری در کشورهای اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مصر و نیجریه برای سهولت صادرات محصولات دانش بنیان خبر داد.
با صعود پرسپولیس، چهره هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.
با صعود پرسپولیس، چهره هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از تکمیل بیش از ۷ کیلومتر محور کاشان - برزک - ورکان به صورت دو بانده با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی اواخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این حادث متاسفانه دو نفر جان باختند.
روش‌هایی آسان و مبتنی بر علم برای تبدیل یک فضای کوچک از فضایی کلاستروفوبیک (تنگنا هراسانه) به مکانی دنج وجود دارد. اجسام و نماد‌ها و اشکال گرد و خطوط منحنی با احساس شادی و خوشحالی مرتبط هستند و در مقابل پیکربندی‌های مورب و زاویه‌ای با احساس تهدید مرتبط می‌باشند. بخرید فرشی با طرح منحنی بیش از اشکال و طرح‌های هندسی توصیه می‌شود.
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت هفت هزار کیلومتر راه روستایی انجام شده است
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف تمام وعده‌های غذایی بین ساعت ۷ صبح تا ۳ بعدازظهر به کاهش وزن کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ